Nyereség Level II zárásból

lion (1).jpgNem írtam a Level 0 és a Level I zárásból nyereséget, ezért most ezt pótolom. A 0-ás szint az nagyon komoly volt, először auditálni valakit méterrel, hát nem az igazi leányálom. Ültem etikán is vagy 3 hetet, meg amikor az üléseket csináltam aki látott rózsaszínlapot írt rólam. Majdnem visszaküldtek, hogy csináljam újra a pro TR-t meg a pro Méteringet. És épp az egyik rózsaszínlapon dolgoztam amikor azt olvastam, hogyha az auditor TR-jei nincsenek bent akkor a pc-nek nincs nyeresége. De érdekes mondom, a pc-mnek folyamatosan nyereségei vannak ezért valahol az ülés alatt bent kell lennie a TR-emnek. És visszatért az önbizalmam, ügyesen "visszatámadtam az ellenséget" és lezártam a tanfolyamot. Kaptam olyan javaslatot, hogy várjam meg a GAT II-őt, és addig tanuljam a kongresszusokat, de mivel megláttam a kihívást a GAT I-ben ezért úgy döntöttem folytatom.

És a Level I már könnyebben ment, nem volt probléma azon a szinten ami épp a problémákkal foglalkozik. Az "ellenségeim"-ben kezdtem észrevenni a barátot és etikán is már 3 hét helyett csak 3 napot ültem. Magabiztosabb lettem a méterkezelésben és ügyesen és gyorsan megcsináltuk ezt a szintet.

És kezdtem egyből a Level II-őt, na most ugye ez az a szint ami a kényes dolgokról szól. Az ember nem nagyon szeret arról beszélni, hogy mit követett el, ha úgy érzi, hogy az veszélyezteti önfenntartását. És ugye nekem is épp van még egy félbehagyott sec csekkem. És az sem véletlen, hogy miután félbehagytam, elmentem gyorsan Angliába, ahol reggel 8-tól este 10-ig folyamatosan dolgoztam, így nem volt időm megcsinálni ugye. Majd Új-Zélandra mentem ahol 500 km-es körzeten belül nem volt auditor. Majd mikor visszajöttem Angliába és teljesen ingyen megkaphattam volna, nem volt már türelmem kivárni. Na és ugye mivel Level II-őn megtanulom, hogyan kell sec csekket adni, ezért itt már valakivel bartelezni is lehet. Főleg úgy, hogy kiderült a Freewindsre - ahol mivel fulltime segítettem mikor itt voltak  kaptam egy Prosperitás konferenciát - csak akkor mehetek ha lezártam a sec csekket.

Szóval most megnőtt a szükségesség és elég kemény drillek vannak itt a II-esen, volt olyan drill amin 10x mentem át mire paszt kaptam és 1 kör az elején még 1 unitot is elvett. Volt egy profi auditor (Soma) eléggé kiosztott, miközben drillezett - azóta már visszaadtam neki :) - amivel ügyesen kezelődött az egyik érzékelésem. Na és a lényeg, hogy csütörtök 14-ig le kell zárni. A pc-m szerdára szabadságot vesz ki és hát volt szép felfordulás ott a dolgokkal, na mindenesetre szerda este bevittem és mondom csütörtök de. gyorsan megcsináljuk a rószaszínlapokat és hátha.

És jön a csütörtök reggel és nem volt rózsaszínlap és egyszerűen bementem és lezártam. És a déli szünetre már úgy jöttem ki, hogy a Level III-on már a 4. résznél vagyok. Megnéztem a telefonomat és 8 nem fogadott hívásom volt. Előző egész héten nem volt 8 aki hívott volna, most meg 1 délelőttbe besűrűsödtek. Kiderült, hogy egy régóta húzódó kinntlevőségem rendeződött ezen a délelőttön, aminek segítségével megtudom csinálni a Kompetencia és Vezetőképpesség tanfolyamot a hajón.

És megtaláltam az auditort aki megadja nekem a sec csekket és aztán mivel a folderemet le kellett FES-eltetni és a csere, hogy 30 jegyet kell eladnom a GAT II-re! Kádár Andris nevében! 

Na itt tartunk MOST!

Tegnapelőtti termékem:4 jegy eladva plusz 17 ígéret (3 óra callin)

Tegnapi termékem: 4 jegy eladva 18 ígéret (2 óra callin)

Nézzük interneten keresztül lehet-e jegyet eladni.

Ha igen írj "JEGY" posztulatum@gmail.com vagy hívj 30-388-6660 Fl

Egyébként tegnap valakit hívtam és nem értette mit mondok neki, és elég ingerült volt és mikor megismételtem még mindig nem értette és elköszönt. És később eszembe jutott, hogy valószínű a GAT II-őt nem értette.

GAT II = Golden Age of Tech II, vagyis a Technológia Aranykorának II. része, ahol a technikai adatok 100%-osan helyre vannak állítva, úgy ahogy LRH akarta.

További szójegyzék!

tigris001k.jpg

SZOMBAT (23-a) 15.00

VASÁRNAP (24-e) 10.00

Jegy elővételben (két napra): 3000 Ft

Helyszínen: 3500 Ft

Családi jegy (2 feln és 1 gyer ): 5000 Ft

Facebookon egy külön oldal!