Pro Métering RTC passzal

DSC_0045.jpgAmióta letisztáztatták velem párszor, hogy mit jelent az hogy professzionális már nem merem leméteringezni :)

Egy dolog nagyon megdöbbentett. Kinyitottam egy jogos földbedöngöléses tanfolyamfelügyelés után a könyvemet és a KSW (Szcientológia Működésben Tartása) egy részénél nyitódott ki, ahol a lassú tanuláskodásról volt szó, mókuskodás, lázálmok, tudni hogy az helyes.... elolvastam mégegyszer, majd mégegyszer és hihetetlen volt de amit láttam, hogy épp ez történik most velem! És....a KSW 3. pont épül be...

Nagyon érdekes volt a lázálom, mert azt álmodtam hogy fejbe lőttek és ekkor már teljesen éber voltam és érzékeltem ahogy a golyó bemegy a fejembe, hogy milyen erővel csapódik be és ahogy ráesik a testem a padlóra és milyen a padló simásága, hőmérséklete. Megdöbbentő volt és főleg az, hogy teljesen tiszta lett a fejem ezután, 2 napja épp egy kellemetlen nyomást éreztem benne és arra gondoltam, hogy az átállás hogy Új-Zélandon 12 órával előrébb van... Előző 3 nap egyfolytában a 25-ös dátumkitalálós drillt csináltam, ez a nagyságrend évek, tíz évek...millió évek... És gondolom kiadott az adatkezelőm egy eseményt millió évekkel azelőttről :) és még azt is kiadta, hogy ki volt az, nem véletlenül volt a napokban olyan érzésem ezzel a fickóval, hogy kinyírnám... :) Most már jól megvagyunk. Nyilván ez nem feltétlenül igaz, de amikor akárhányszor beültem 16-os drillhez és produkálni kellett ugye tűreakciót ezen az eseményen mindig lebegett a tűm (jól éreztem vele magam)! :)

A mókuskodás meg az volt, hogy csináltuk az egyik hamutartós drillt és az edzőnek el kellett menni, én meg tovább csináltam egyedül, hát mondom már úgy is csak 5 perc van a szünetig és szépen konfrontáltam a hamutartót. És amikor kérdezte a sup (felügyelő), hogy mit csinálok, meg hogy az nem oké nem volt reális, csak amikor már az etika továbbító lap a kezemben volt! :)

Hát voltam párszor etikán, és az etika tiszt nem örült annyira nekem, hogy ilyen gyakran lát és mindig más okkal vagyok ott. Én ellenben örültem, mert a programok után jobban mentek a dolgok. És voltak érdekes életbeli visszacsatolások:

TR 9-et (egy kommunikációs gyakorlat) csináljuk és azt mondom az edzőnek, hogy érintse meg azt a falat és a keze távolodik el a faltól és azzal heccel, hogy más szándékot rakok bele és teljesen reális volt, mert előfordult "néha" hogy valamit akartam és pontosan az ellenkezője történt!

Aztán csináltam még olyat az életben, hogy valahol nem akartam lenni és elértem, hogy a másik oldal közölje, hogy nem vagyok kvalifikált a feladatra tehát távoznom kell, légyen az szó párkapcsolat területén vagy munka területén is, mert cikinek éreztem azt, hogy én otthagyok valamit, az olyan megfutamodás és egy Szikla az nem futamodik meg semmitől! :) Na és a sup mondta, hogy áttolom a felelősséget és igaz a pro TR-en bébiszitterkedett velem, de most ehhez nincs kedve és ugye már épp terveztem, hogy Mo-on folytatom, mert nem látom a hajlandóságot a másik oldalon és ekkor felismertem ezt a gyönyörű mechanizmust! :)

És amint eldöntöttem, hogy már pedig ezen végig megyek és ha hónapokig tart akkor is megcsinálom (reggel 9-től este 10-ig nyomtam), és akkor elindultak a dolgok felfelé. Minden nap volt min. egy M9, kb 2-300 szót letisztáztam és éreztem, hogy egyre jobb vagyok és már nem érdekelt a passz, olyan szándékom volt rajta, hogy a testem majdnem megnyekkent alatta. 

A felbecslési listán volt egy szó, ez a színekről szólt, és a szó az volt, hogy ametiszt. Hát alapvetően csak a színt kellett tudni, hogy olyan lilás, de valamiért nem éreztem jól magam ezzel a szóval és ugye addig kell mondatokat mondani vele amíg jól nem érzed magad ezzel kapcsolatban és már kb. 50-et mondhattam, és tettem fel magamnak azt a kérdést, hogy vajon miért érdekelhet ez a szó. Ez egy ilyen drágakő, hát lehet kellene bányászni és vajon megvegyem azt a helyet ahol a bánya van, vagy egyszerűen lopjam el. És ilyen gondolatok jöttek be, és mondom vajon miért kell ez az embereknek és miért hordják, nyilván igazolnak valamit, de mit. Talán nem hasznos ez a kő, de ha hordják akkor már hasznos és érdekes a színe, olyan lilás, ez nem méreg? És akkor leesett, hát ezt valamikor beöntöttem/ük a tengerbe, mert nem tudtunk mit kezdeni vele ezáltal megmérgeztük az élővilágot és beépült a földkéregbe és ilyen lila lett és azért hordják az emberek, hogy igazolják eme ártó tettemet. Segítenek nekem. :) A szótisztázónak nem voltam feltétlenül reális, mondtam is neki, hogy ez nem feltétlenül igaz, csak mondatokat próbálok mondani és már jól is érzem magam ezzel a szóval, és megnézem az eredetét és az volt, hogy „méreg” és keleten a részegség ellen használták és azt tartották róla, hogy elűzi a részegséget. De érdekes mondom annak idején, még egy bolygót meg tudtunk mérgezni, most meg már csak egy testet! :) 

Meg volt még egy érdekes ezekkel a szótisztázásokkal, azt vettem észre, hogy egyszerűen imádom az M9-et, pedig korábban annyira nem kedveltem, mert túl sokáig tartott, itt meg pikk-pakk, 1 unit alatt mindig végeztünk 1-el. És egyszerűen az MU-k (meg nem értett szavak) olyannyira különváltak és olyannyira felemelkedtek, hogy amikor csak közelébe kerültem olyan ásítások jöttek rám, hogy ha nem tudom ezt az adatot, hogy a meg nem értett szó okozza, akkor hazamegyek és alszok 3 napot. Na most épp egy filmet néztem meg, már kb. 30x-a de még mindig jött elő szó, épp a közepén jött rám az ásítás és a végén megkérdezte az Ági, hogy melyik volt az a szó amit nem értettem és mondtam, hogy az amerikai mormota. De nem gondoltam én komolyan, de mondom amit az adatkezelőm kiad azt mondom és elkezdtük tisztázni a szót és csak ásítok, csak ásítok és mondom az Áginak, hogy biztos nem ez az, de ő csak mondta hogy mondjak még mondatot és még azt is tudtam eredetileg, hogy a mormota a hegyi egérből jön és tényleg letisztáztam már korábban "tökéletesen". És eszembe jutott, hogy a mormotát még úgy nem néztem meg a magyar szótárban, és megnézem abban van egy szó, majd mégegy és a 4. mélységben találok egy "ürge" szót, ami tényleg MU volt és elmúlt az ásítás. És ez annyira megdöbbentett, hogy ez hogy lehet, hogy nézek egy technikai filmet és egy teljesen lényegtelen szó, abszolút mélységében és ott van valami amin rajta maradt még a figyelmem kb. 20 évről és most épp ez bezavart... Hát elég meggyőző volt, hogy az MU milyen látványos munkát tud csinálni....

És aztán egy szerdai nap volt, hogy továbbment a sup-tól a videóm és ez azt jelentette, hogy minden tűjelzésem helyes, hengerszorítás, tr-ek... És a qual sec észrevette, hogy nem mondtam az első felbecslésnél, hogy "Ez az ülés", és kérdezték az edzőt, hogy nem vette észre, erre azt mondja "Hát olyan 40-es tónuson volt..." :)

És az utolsó M9-emben megtaláltam a READ szót, milyen érdekes hogy mindig jól válaszoltam erre a nem feltétlenül lényegtelen szóra amikor ezt a szót kérdezték, de most találtam a definíció mélységében ugye valamit...

Szóval ezek után már tudtam, hogy tudok és a személyes integritást is annyiszor el kellett olvasnom, meg kondíciót is csinálni rá, hogy az edzőm korrigált volna, hogy túl gyors ahogy felbecslem és ... Egyébként korábban minden egyes korrigálása abszolút korrekt volt és neki köszönhettem, hogy az első körben túljutottam a dátumos drillen, de ezt nem fogadtam el tőle, mondom szerintem ez teljesen olyan volt, mint a technikai filmen ahogy a csajszi felbecsült és az RTC is így látta! :)

metering2.jpg