Lendület

Képzeljétek felismertem azt, hogy a sebességnek milyen jótékony hatása van. Nagyon biztonságosnak tűnik, ha gyors vagy.

Egyébként látom, hogy májusban írtam utoljára itt nyereséget, ez nem azért volt mert nem volt, hanem olyan gyorsan jöttek, hogy mire hozzájutottam volna, hogy írjak már más volt, így nem volt idő leírni. Fel kellett olyan szintre gyorsulni, hogy létrejöhessen az idő.

Szóval a múlt héten kaptam 2 dicséretet is, egyrészt a Maratontól (8 év óta ez volt az első ilyen jellegű dicséret) mint a hónap legügyesebbje, aztán az Akadémián pedig a "Hét tanulója" címet megkaptam. Képzeld el, volt olyan hogy 24 órán keresztül tanultam (szerda délután kezdtem neki). Hajnali 2-kor kezdtem csak el a 9 cd-s Túlélés tudománya cd-ket és megcsináltam csüt 2-ig.

Valami olyasmit csináltam reggel, hogy na most akkor ma felgyorsulok és így indultam, és nagyon élveztem a sebességet, hasonlóan mint amikor 270-el mentem egy A8-assal. Emlékszem 1 hétig lebegtem olyan frankó érzés volt, még 96-ban amikor bejött az országba.

Közben voltam kint a nyugatinál könyvet eladni is és egy olyan játékot találtam ki, hogy na most ebben az órában nem adok el senkinek, csak bemutatom és elköszönök és nézzük mi történik. Jön a fazon, mondom neki hogy gondoljon valamire ami aggasztja blmmm a tű kimozdul jobbra. Ú mondom látja ezt, ez aztán stressz. Hát mondom, akkor végeztünk. Erre a fazon, hogy és … és van erre valami könyv? Ja mondom, persze van ez a Dianetika ott és csak mögém mutatok, azt kell majd megvenni ha kezelni akarja, de ráér. Következő! És azt mondja de mennyibe kerül. 4 ezer Ft. Azt mondja hát az nem is sok, miközben már a következő stressz tesztet adtam, és mivel már sor is képződött, és pörgettem a dolgokat. És adtam 11 stressz tesztet, és az emberek olyan hálásak voltak és teljesen sokkolta őket, hogy látták a saját szemükkel, hogy ez kimutatható és hogy nem próbáltak nekik „eladni” semmit, és valamikor megvehetik a könyvet, de akár könyvtárba is elmehetnek, a lényeg hogy az a Dianetika ami kezelni fogja.

Amiatt teszem idézőjelbe az „eladni” szót, mert a múltkor már tisztáztam az Értelmező kéziszótárból, ami annyit jelent, hogy valamit ellenértékéért átenged. És ha így csinálnák az eladók, az emberek folyamatosan vásárolnának tőlük úgy, hogy közben nagyon hálásak lennének.

Na aztán a következő órában mondom most már kiáramoltattam eleget, most annak vagyok hajlandó eladni, aki idejön és megszólít. Hát így is lett odajött egy fickó és kérdezi, hogy mi az a stressz teszt. Hát mondom LRH felfedezte, hogy a fizikai fájdalom raktározódik és az okozza a jelenben is a stresszet, és most nincs itt műszer hogy megmérjük, de ebben a könyvben (és rámutattam a dianetikára) írja le, hogyan kezelje. És azt mondja, az hogyan van, hogy ….  Hát mondom ez van leírva a könyvben. De, és – majd itt egy pillanatra megáll, majd „jó kérem a könyvet”.

Valójában így kell kinézni egy ideális könyveladásnak, az ember elmondja egyszerüen, hogy mi az a stressztesz, vagy mi az a Dianetika és ha a fazon még kérdez, akkor a könyvhöz irányítja. Egyébként most a Haladó Eljárásmód és Axiómákat csinálom és ott ír 33. oldal és a 167. oldalon, hogy hogyan lehet válaszolni arra a kérdésre, hogy mi a Dianetika.

Meg képzeljétek el Diana-nak tolmácsolok. A Freewindstől van itt és Ő egy ideális regisztrátor. 0-a nyomás, olyan kérdéseket tesz fel, és olyan lendület van a szavaiban. Ha módotok nyílik rá kommunikáljatok vele.

És azt veszem észre, hogy ahogy ezeket az alapokat tanulom, hogy úgy egyre egyszerűsödnek a dolgok, egyszerűbben látom azt hogy mit kell tennem, és különösen annak örülök hogy azt is látom, hogy mit NE!

Egyébként amikor az Önelemzést csináltam, meg kellett állnom, és le kellett írnom a nyereséget, mert nem tudtam tovább haladni. Valami olyasmi történt, hogy Ron valamit a doingness területén kiütött és úgy éreztem azonnal haza kell jönnöm és meg kell csinálnom a „Hogyan NE légy milliomos” könyvemet amit már 1 éve kitaláltam, meg a penzbehajtasingyenponthut.

Egyébként próbáld ki, döntsd el hogy a mai napon gyorsabban fogom csinálni a dolgaimat. Ha valahova mész és találkozol vkivel, beszélj lendületesebben, meg mintha sietnél vhová – ha esetleg valójában nem is. És rövid tőmondatok, és a mozgásban is gyorsaság és olyanok történnek, hogy előre engednek, soron kívül kiszolgálnak, rád figyelnek, gyorsan pontosan válaszolnak…

Egy Duncan Shelley könyv?

Legyél a KLUB tagja!