A 101. Teljes Alapok Záró

Kép2085_1.jpgSzóval Budapesten vagyok a 101. Alapok záró!!! És izgalmas történelem fűződik a folyamathoz. Emlékeztek, volt egy kérdőívem arról, hogy melyik sztorira vagytok kíváncsiak. És volt benne ez a "De MIÉRT?!!" kérdés, és emlékszem amikor a Titinek felraktam ezt a kérdést még 2007-ben és az volt a válasza, hogy az Alapok. Szóval csináld meg az Alapokat. Hát jól van mondom, elkezdtem és csinálom, de miért van az hogy.... És a válasz: Alapok. És tényleg igaza volt, minden egyes kérdésedre megkapod a választ az Alapokban. Az az igazság, hogy nem maradt kérdésem és ez az utóbbi tanfolyamokba elég letargikus állapotba is kerültem emiatt és az utolsó alapok a Gondolkodás Alapjai, na ott választ adott arra, hogy miért is éreztem így ezt a dolgot. Azóta már nagy örömmel rajta vagyok a Játszmák kongresszuson és nagyon élvezem. A kongresszusokból már megcsináltam 9-et a Freewindsen és el voltam rendesen szállva akkor. Tele voltam doingnessel, csak az alapok hiányzott az optimális sebességhez, és dev-t (felesleges forgalom) mentes működéshez.

Igazán tavaly tavasszal álltam neki úgy jobban az Alapoknak, és nyáron az Életenergia forrásánál jártam, amikor valamire nagyon rájöttem. 2007-től voltam rajta a Pro TR-eken az volt a célom, hogy auditorrá képződjek, szóval bal oldal majd jobb oldalon koauditba felmegyünk a hídon. De csúnyán bebuktam. A seggemet szétültem, az egész tanfolyamtermet széthecceltem, de lezárni az istennek nem sikerült. Na most ezen a szép augusztusi napon egyszercsak megindulnak a dolgok és St Hillbe ébredek fel, de annyira hogy 1 hét alatt lezárom az 5 éve nyitott pro TR-emet, majd kimegyek Dániába. Tudjátok a posztulátumok beindultak, és azt mondtam, hogy ha sz..t kell lapátolnom akkor is felmegyek a hídon. Szóval ez sikerült is napi 2 tonnát cipelgettem 8 hónapon keresztül és a heti 60 óra kemény fizikai munka után még rávettem magam a tanulásra és megcsináltam kint a PDC-t a Faktorokat meg a Phonixet is. Ezek voltak a leghosszabb tanfolyamok az Alapokból.

Na most kint elég jól sikerült az istálló tisztogatása, mer arra lettem figyelmes, hogy az univerzumomból is szépen elszálltak a Dodó kacsák és már csak a nővérem maradt, mint az egyetlen családi kötelék és szerette volna ha hazamegyek a kislánya elsőáldozására, de nem tettem meg, így Ő is távozott. És tudjátok még soha nem éreztem ezt az érzést, másnap repülök haza Dániából és senki nem vár haza. Szerintetek búsultam? Á ilyen életvidámnak és erősnek még soha nem éreztem magam. Senki nem akart tőlem semmit, és először életembe Thetán lehettem. Imádtam a lovakkal kommunikálni és a természettel, nem éreztem azt, hogy szükségem volna emberi kommra, nem mintha bármi kifogásom lett volna ellene, de egyáltalán nem zavart a hiánya. És az alapokba találunk erre is választ, mert vannak kultúrák ahol ez természetes. Szóval úgy éreztem, hogy bármit csinálhatok, maradhatok, mehetek bárhová és a kutya nem fog számonkérni. Kellett nekem erre ránéznem, mert a nővérem 1 hónapos kihagyással erre újra keresett. :)

Na a lényeg, hogy Sthillbe visszajött a célom, hogy auditornak lenni. És kimentem Dániába megkerestem rá a pézt és most majd kezdem a méteringet és olyan penge leszek/vagyok hogy csak NA! :)

Egyébként itt Budapesten van azért 1-2 penge sup, mindegyikük valamiben baromi jó, de pl. a Feri (fiatal srác) mutatott nekem egy olyan dolgot amitől tátva maradt a szám. Előfordult már veletek, hogy tanultatok és rátok jött az ásítás? Na eddig azt hittem, hogy ez kizárólag MU (meg nem értett szó) okozza. És emlékszem, hogy pl Dániában amikor egyedül tanultam, szétásítottam a könyvet és olyan ingerült voltam amiatt hogy nem találom meg a szót, a métercheckeken meg mindig átmentem, gondoltam is hogy vagy átvágom a métert, vagy ilyen jampi vagyok. Na most megmutatta a BSM könyvben az unalomról szóló képet asszem 29. oldal és a magyarban csukott szájjal unatkozik, még az angolba egy ásítás keretében! :) És elkezdtem demózni és láss csodát elmúlt az ásításom, volt olyan hogy 20 demót csináltam mire elment ez a testi szomatika, de működik. És ez azok után, hogy már 7 éve írtam meg 100%-osra a Tanulói kalap vizsgámat, meg az M1-et (múltbeli MU-k tisztázása) is megcsináltam akkor, szóval gyorsáramlású tanuló felismerése volt ez. Egyébként a tömeghiányos tanulásom ellenére minden egyes alapok tanfolyamot jóval cseksit időn belül csináltam meg. Nézd milyen frankó grafikonom van. :) Az első a Gond alapjai, ott még az óránkénti normál számozásban, majd a köv-ő a játszmák ahol bal oldalon 2000-nél indul, jobb oldalon meg 400-nál, szóval mint normál esetben a laptető! :)Kép2067.jpg

Kép2091.jpgTalán a Dianetikánál és a Túlélés tudományánál időzhettem többet. Csináltam olyat, hogy 24 órán keresztül tanultam, hogy lezárjam csüt 2-ig a tanfolyamot, épp akkor a Haladó eljárásmód és Axiómáknál jártam. Szerda délután fél 2-kor kezdtem el és csütörtök 2 előtt 10 perccel le is lebegtem. És aztán még kimentem Dianetika könyvet eladni és 3 óra alatt 5 embernek adtam el.

Valahogy ezek a testi dolgok mint alvás és evés hiánya soha nem zavart a működésemben. Most is kipróbáltam - Ti ne tegyétek mert nem szabályos -, hogy délután 1-2 körül kajáltam először és aztán elmentem megcsinálni a tanfolyam hátralévő részét és este 9-re meg is voltam és már úgy baromira éhes voltam úgy kb. 6 órától, mindig mentem vizet inni, de már nem elégedett meg a testem a folyadékkal. De az volt a játékom, hogy evés nélkül is megcsinálom, kérdezte is a sup, mielőtt mentem a vizsgáztatóhoz, hogy nem vagy éhes. Kommleg (kommunikációs késés) nélkül mondtam, hogy nem. Aztán elmentem, és fogtam a hengereket és éreztem, hogy hát ennyire éhes nem is tudom mikor lehettem, de hát ki nem sz..ja ugye le, hisz ez csak egy test!

Most eszembe jutott amikor 2003-ban futottam először a Maratonon és 25 km-ert akartam lefutni és 20 km-nél úgy éreztem, hogy szétört a térdem szilánkokra és annyira valóságosnak tűnt, hogy majdnem elhittem. Volt egy porcműtétem azon a térden, de nem vágódott neki semmi, nem estem el, gondoltam ez csak reaktív lehet és mondom ami bekapcsolja ugye az kapcsolja ki. És húztam a lábamat magam után és próbáltam futásszerű lépéseket csinálni és ez ment kb. 2-3 km-en keresztül, miközben biztattam magamat: "Szikla ez csak egy q..va test!" és aztán valóban kikapcsolt és az elmúlt 9 évben nem kapcsolt vissza! :)

Na visszatérve a vizsgáztató sztorihoz, megírtam a nyereséget, ahova beleírtam ezt a turpisságot is, mégis ne legyen visszatartásom ezen. És aztán bementem a nyereséggel a vizsgáztatóhoz, és kérdezem tőle, hogy lehetne-e olyat csinálni, hogy előbb lelebegem és utána olvasod el a nyereségem. Azt mondja, nem mert ez a szabályos, hogy előbb kell elolvasni. Hát mondom jó, de lehet nem lesz reális amit leírtam. Biztatott, hogy sokmindent hallot már, de tudtam hogy nem ilyesmire gondol, mindenesetre simán lelebegtem, és egy szigorú ejnye-bejnyével megúsztam.

Volt még egy érdekes adat, pont a letargikusságomnál az járt az eszembe, hogy a legnagyobb cél az univerzumban hatás létrehozása. És hát mondom nekem már úgy igazán nincs kedvem ehhez a játszmához, állandóan hatásoskodni és képzeljétek az utsó alapban azt írja Ron, hogy az Emberi képesség megteremtésében nem jól írta, mert nem "AZ univerzumban", hanem "EBBEN az univerzumban", egyből vgi (very good indicator) lettem: van remény! :)

Kép2087.jpgDe a lényeg: érdemes belefeccolni ebbe az Alapokba, csináljátok és meglátjátok napelemmel is tudtok majd működni!

ARC

Szikla