Extra Lendület

Le kell írnom ezt is. Újra csináltam egy éjszakai tanulást tegnap este 6-tól, ma reggel 10-ig és lezártam a Haladó Eljárásmód és Axiómákat, majd kimentem a Nyugatiba könyvet eladni 3 órányira, eladtam 5-öt, mert meg kellett mutatnom, hogy csinálom, és miközben mutattam a hölgy is eladott 1-et. Aztán telefonos segítségnyújtásokat adtam egy kérdőíves cégnek, majd kaptam egy ajánlatot ahol írnom kell, aztán egy helyen mint előadó lett rám szükség, van egy építőipari ajánlat, miközben könyveket rendeltek tőlem és aztán tolmácsolni is kellett volna, de mondom hazaindulok, mert azért hátha elfáradtam. De semmi álmosság nincs rajtam pedig már éjfél elmúlt.

 

Hát mondom akkor még írok valamit, hátha… Képzeld 2 olyan adatot kaptam a „Gondolat Emóció és Erőfeszítés” előadásból, amit én most ide leírok, lehet hogy a fejemet veszik, de már elmondtam pár embernek és nagy nyereség volt nekik is, csak hogy így felolvastam, és hátha segít még másnak is.

 

„Az Elsődleges Gondolat” előadás 33. oldal legalsó mondat:

 

„Figyeljetek ide, minden egyes alkalommal, amikor elkezdenek egy akcióciklust, Apátiába zuhannak, ha nem fejezik be.”

 

Szóval ha bambulsz ki a fejedből, akkor lehet hogy nem a pénzügyi nehézségekkel kell megküzdened, vagy 2d-s problémát kell megoldanod….

 

A másik „Ok és Okozat (folytatás)” előadás 74. oldal

 

„Ha valaki kényszeríteni tud benneteket arra, hogy megtartsátok a szavatokat, és megtartsátok az ígéreteiteket, akkor képes aberrálni benneteket, lenyomni benneteket a Tónusskálán, és kontrollálni benneteket – más szóval képes megenni benneteket.”

 

Amikor ezt olvastam olyan töltés szállt le rólam. Neked volt már olyan, hogy megigértél valamit és nem tartottad be? És esetleg olyan is, amikor számon kérték Tőled?

 

Nagyon érdekes de ráadásul van másik oldal is, amikor Te kértél számon valakit! J

 

Egyébként annyira erőltetett volt, és éreztem hogy valami fura van ezzel a dologgal. Mindig annyira bosszantott, hogyha valaki nem tartotta be az ígéretét. Pedig ugye, csak folytatni kell az érdeklődés felkeltését, mivel ha meggondolta magát, nem volt igazán érdeklődő, és ennyi.

 

Na most ekkora tudással felvértezve kimegyek a wogok közé és hihetetlen, hogy nyúlnak. Egyszerűen csak engedni kell, hogy nyúljanak a techért.

 

Megint ott ülök indítom a gondolatom, hogy is volt a múltkor? Azonnali reakcióként odajön egy idősebb fazon és megkérdezi, hogy hol találja a Media Mark-ot. Mondom neki lelkesen, hogy itt erre és felmegy a 3.-ra és .. Onnan már tudom, köszönöm. Szívesen. És tesz pár lépést majd visszajön, és megkérdezi hogy mik ezek a könyvek és megfogja a BSM-et. Mondom van olyan unokája akinek nem megy annyira a tanulás? Igen van. Hány éves. 13. Hát mondom én főiskolát végeztem és ennek a kisöccsét csináltam meg és úgy gondoltam, hogy az egész fősuli nem ért annyit mint ez a könyv. Teljesen fel voltam háborodva, hogy ezt nem általános iskola első osztályában adták. Mennyibe kerül 3300. Csóválja a fejét. De mondom én főiskolát végeztem. Ja és, rosszul néztem 3000, 3300 a Hogyan tanuld meg. Ja jó, akkor elviszem. J

 

Aztán üldögélek, na mondom kellene egy kis kiáramlás és elkezdtem szórapozni, arra jön egy néni és adom a szórólapot és visszaadja hogy ismeri. Tényleg mondom, de jó. És mivel foglalkozik? Hát ilyen idősek gondozása. És mondom nem szokott fájni a hátuk. Hogy mi? Várjon jöjjön csak és mutatom neki az assziszt füzetet, hogy itt van látja idegassziszt a csontkovácsoknak, itt mutatja az ábra hogyan kell csinálni. De érdekes azt mondja, tegnap épp fájt a háta és mennyibe kerül? 1200. Jó aszondja meddig vannak itt? Már vettem is ki a kezéből a könyvet. Aszongya, hogy csak azért mert ő hétfőn vagy kedden jár erre. És mondom, hát mé nem veszi meg most, nem nehéz. Hát de hogy.. de ez milyen, ez ilyen kézrátételes. Persze mondom a kezet kell használni. Jól van rábeszélt. Ad 1500-öt keresem a visszajárót. Nem kell visszaadni, jó tanácsot adott, és mosolyogva távozott. J

 

Aztán megjön a hölgy is aki váltott engem, mondom neki a frankót, mire kell figyelni, minél egyszerűbben, minél kevesebb szó, és minél gyorsabban. Azonnali reakcióra jön egy hölgy, hogy ez a Dianetika DVD-ben mi van. Hát mondom az auditálás van bemutatva, tudja mi az? Hát nem. Hát az mondom, az nagyon jó dolog (közben még egy hölgy érkezik oda és max 2 kérdése volt és vásárolja meg a könyvet a tanítványomtól). És rámutat az Út a Boldogsához DVD-re és az mi, az meg a boldogság 21 alapelvét mutatja be. És mennyibe kerül? 5 ezer Ft. Ó aszongya az nagyon sok. Hát igen ez ennyi. És a pontot megnyomtam, hogy akkor végeztünk. Jól van, jól van, akkor kérem ezt a boldogságot, meg 2 db dianetika dvd-t. J

 

Egyszerű, nagyon egyszerű, de képzeljétek annyira felpörögtem olyan szintre felment a morálom, hogy próbáltam fékezni magamat így délután 4-kor, hogy tényleg ez a test ennek biztos kell aludnia, de úgy néz ki lassan elkopnak a fékeim! J

 

Mókás volt, hogy most nem alapot folytatok, hanem mondom kipróbálom ezt az új tanfolyamot, és mondom megcsinálom az egyik pénzest. Ez van a promón:

 

„ Az egyén azt hiheti, hogy a fizetése holmi titokzatos helyekről jön. Pedig nem. A saját személyes termeléséből származik.” LRH

 

Mondom a Papusznak, hogy akkor ez lenne. Azt mondja, hogy csináltam én a „Pénz Mozgatórugóit”. Igen. Akkor mást kellene mert lehet, hogy nem lesz annyi új benne.

 

Nézem a promót, hát mondom akkor ezt: „Hogyan tegyünk szert Önbizalomra?”

 

Ez van a promón: „Az önbizalom nem más, mint öndeterminizmus. Nem más, mint az egyén hite a saját képességében, hogy meghatározza a saját sorsát. Amíg ezzel rendelkezik, addig az univerzum a zsebében van.” LRH

 

Hihetetlen jók, nem? Erre a Papusz azt mondja, hogy ez nekem kellene, hát mondom persze, hát akkor nagyon jól takarod ezt az önbizalom dolgot…

 

Hát mondom akkor Te melyiket javaslod? „Hatékony vezetés a Szcientológia eszközeivel”

 

„A történelem kiterjedt vizsgálata tisztán azt mutatja, hogy az emberek azt követik, akit tisztelnek. A tisztelet az ösztönző erő, a cél és a kompetencia elismerése.” LRH

 

Szóval kövessetek! J

 

A barátnőm már példát vett rólam, most ő tanul bent éjszaka, neki is 10 cd-vel kell megbirkózni…

 

Pénteken lesz a Freewinds szeminárium 17.00- 20.00 –ig a Buda Misszióban!

 

„Mi okozza az idő, a pénz és a 2. dinamikás problémákat?” címmel! „Szikla jövök” a kulcs

 

posztulatum@gmail.com

 

30-388-6660

 

Szikla

J