Konfrontálás

Nem írom le mióta próbálkozok a pro TR tanfolyam elvégzésével, de általában tavasszal és ősszel szoktam megpróbálni és adok neki 1 hónapot és ha összejön akkor összejön, ha nem majd legközelebb hozzáállással "picit" szívatom magam. Hogy mennyi pénzkidobást jelenthetett ez nekem, bele sem merek gondolni. Tényleg, most pénteken lesz még egy pénzes szeminárium - én már 4x voltam, de 5x-e is menni fogok! Nagyon profi a cucc, itt pl. azt is megtudhatod, hogy mi köze a konfrontálásnak a pénzkereséshez!

Egyébként már 1x eljutottam a TR4-ig és ott adtam fel, és olyan hihetetlennek tűnt, hogy ezeket a gyakorlatokat lehet élvezni - kivéve a heccelést amikor én heccelem a másikat.

Na mindegy a lényeg, hogy X-edszerre is nekilendülök 10 órakkor kezdünk neki, egy kis TR0, az első 15 perc kiválóan megy, aztán onnantól kezdve minden bajom van, izgek, mozgok jön az álmosság és flunk-ok serege zúdul rám. Nézem az órám mennyi idő van még hátra, majd visszaveszünk a grádiensből OT TR0 és 3-kor ébresztenek, hogy van film. Ó mondom de jó, legalább vmi változatosság, 1,5 óra így el is megy és aztán javallom, hogy most hagy legyek én az edző. A tanulópáromat épp TR1-re kell edzeni.

Mint edző is izgek, mozgok, értem amit mond, de hogy mit kellene figyelnem... néha megcsodálom a Jánost, hogy milyen érdekes, hogy kiszúrta hogy erőfeszítés volt a mondataiban. 17 óra 33 perc volt amikor utoljára az órára néztem, ott valami olyan dolog történt ami úgy kiütötte az érdeklődésmentességemet, az álmosságomat a szenvedést, mindent, hogy azt vettem észre, hogy wow látom a tónusát, érzékelem pontosan, hogy mikor megy le akár 1 századdal is. Azt is észrevettem, hogy ha egy szó egyik felében ment csak le a tónuson, illetve amikor kereste a következő mondatot és kevésbé érdeklődött. Mintha egy új dimenzió tárult volna elém, nagyon kiélesedett érzékelést kaptam.

Hihetetlen, hogy mint edző értem el a TR0 zárójelenségét, hogy kényelmesen ott vagyok, jelen vagyok és bármeddig tudnám csinálni és ráadásul nagy kedvvel. Rájöttem, hogy látok és érzékelek és tudok auditort faragni, pontosan tudom mi az ideális TR1 és az attól való eltérést úgy leflunkolom, hogy nincs kétségem hogy jól figyeltem-e meg, vagy sem.

Annyira mókás, hogy azt csináltam eddig, hogy próbáltam megfelelni a pro TR zárójelenségeinek, hogy a sup-ok azt lássák, hogy én frankón csinálom, viszont csak egy csinos gépezetet állítottam fel és a legsikeresebb próbálkozásnál jutottam el a TR4-ig és ott buktam le.

A tanulói kalapban tanultam, hogy a "vizsgára tanulás" és az alkalmazás között mi a különbség, de fel sem merült bennem, hogy én ezt csinálnám. Egyszerűen gyorsan akartam lezárni a pro TR-t és próbáltam trükközni. Hát itt nem lehet, vagyis lehet de nem érdemes.

Nagyon érdekes, valami olyasmi volt, hogy "nem szabad mozognom", vagyis a buletinben vmi ilyesmi van, hogy a tanulónak nem szabad ezt azt... csak kényelmesen ott kell lennie és tudjátok azt éreztem, hogy izegnem kell és nem szabad és akkor próbáltam nem izegni, de az meg erőfeszítéssel ment. Akkor hogyan csináljam? Kényelmesen ott lenni, de izegnem kell, mert különben kényelmetlen, de izegni meg nem szabad. Akkor mit csináljak? Próbáltam a "nem izegést" de az nem működött, hát akkor...

Próbáljuk ki azt, hogyha izegnem kell akkor izgek, ha meg akarom nézni az órámat akkor megnézem. És ott voltam és folyamatosan mozgattam a térdem, mert az volt kényelmes. Jó nem volt annyira kényelmes, mert legszívesebben hazamentem volna, de egyszercsak elmúlt, minden izgés-mozgás-kényszer egyik pillanatról a másikra.

Nem tudom mi történhetett, épp a tanulópáromat flunkoltam le határozottan, és minden késztetésem elmúlt, hogy mozgassam bármely testrészemet, az összes figyelmem a szemben levő Vén Szatyorra irányult, akarom mondani a kedves tanulópáromra csak a heccelésnél neveztem el így Őt. :)

Eddig is tudtam, hogy csak csinálni kell, de én a gépezetet csináltam nem a drillt. Van itt egy kis ellentmondás és szerintem emiatt ragadunk be páran ebbe a tanfolyamba, hogy kényelmesen ott kell lenni, de izegned kell és nem lehet és feszíted és ekkor már nem is a drillt csinálod.

Szóval a javallatom hogy csináld a drillt, és ha izegned kell akkor izegj, majd folytassd a drillt!