Outtech és egyensúly

Nyugodj meg, ezt a blogot csak olyan ember olvassa aki érti ezeket a szavakat. Ha véletlenül beleütközöl mégis olyan szóba amit nem értesz akkor javallom, nézd meg a szótárban!

Szóval nagyon érdekes dolog történt. Megértettem az outtech-et. Egy melót akarok elkezdeni, és volt egy leírás róla, hogy hogyan kell csinálni és mivel már csináltam ilyet és az egyik lépéshez nem volt meg az eszközöm, gondoltam azért a 2. lépést megcsinálom, csak hogy lássam mi történik. Erre azt mondja a leírás átadója, hogy outtech. Nem is gondoltam volna rá, hogy a vogvilágban létezik ez a dolog...

Aztán felhívtak, hogy az egyik írásom nem oké, és bosszantott, hogy hogyhogy.. amikor a legtöbb látogató erre az írásra jött. Úgy éreztem meg kell szüntetnem azt az oldalt, és ... Aztán rájöttem, hogy ez veszély kondi, és még soha nem volt olyan hogy azt a dolgot tovább míveltem volna ami veszélybe került, inkább picit visszafogtuk magunkat. Szerinted ez outtech? Hmm... És ráadásul amikor erre ránéztem, és abból a nézőpontból vizsgáltam meg a dolgot amit mondott, egyből tudtam korrigálni.

Aztán a protr-en, ahol csak annyi a teendő tr0-ánál, hogy egyszerűen csak ott kell lenni kényelmesen. És emlékszem, hogy volt olyan amikor nem voltam ott. :) Nyilván azért van az ember pro TR-en, hogy ezt gyakorolja, de ha úgy gyakorolja hogy azt mondtják nek i, hogy ne mozogjon és hát csak kibírjuk...Akkor az vajon outtech?

Vagy ugye a PR, ami a jó munkák ismertté tétele. Ha a rossz munkát teszed ismertté, az mi?

Na most és ráadásul tudod mi van? Hát egyensúly. Szóval ha megfigyeled magadon, hogy valaki outtechet használ rajtad akkor nyugodt lehetsz, hogy előtte Te outtechet használtál. És ha techet használsz valakin, techet fognak használni rajtad!

Itt van pl. ez az FSM terület. 2002-ben emlékszem rá, hogy elkezdtem azt, hogy heti 2 embert viszek be az orgba. Az első héten összejött, aztán a 2. héten is összejött, aztán jött a 3. hét és nem jött össze. Mármint megvolt a 2 ember akit kiválasztottam, de kölcsönös volt és nem én kaptam. És akkor azt mondtam, mivel annyi melóm volt a másik 4-el, én voltam az etika tiszt, sup, minden, hogy akkor csináljátok ti. Vajon itt ismertem-e tényleg, hogy mit kell csinálni az FSM-nek?

Az én oldalamról vizsgálom a dolgokat, a motivátoroldallal csak annyira érdemes foglalkozni, hogy mutatja hogy valami van. És picit korrigálod magad és menned kell tovább, ha nem mész fel hatalomig barátom, az outtech! :)

2007-ben 25 embert tettem rá 36 Freewinds tanfolyamra december-januári hónapban úgy, hogy a veszély kondit nem léptem át... :) Úgy megijedtem ott, hogy azóta is csak óvatosan merek beszélni a Freewindsről az embereknek. Már amikor kimentem Amsterdamba, hogy a training awardomat letanuljam, már elkezdődött a visszahúzódás, igaz a nyelv is picit akadályozott...:)

Vajon mit nem érthettem? Nyilván tudtam, hogy mit nem értek, de mivel nem találtam olyat aki értette volna, csak olyanokat akik hittek abban hogy értik :) Nyilván ezt olyan ember érthette volna aki 100 embert rakott volna rá ugyanebben az időben, de olyan nem volt..

Ez a veszély kondi olyan, hogy úgy érzed amit csináltál abba kell hagyni, és nincs kiút. És bármibe kezdesz, ezt az állapotot nem tudod csak úgy átsiklani. Úgy lehet elkerülni, hogy otthon a sarokban olvasgatsz, vagy kint konfrontálod amit kell és megcsinálod a lépéseket és mész tovább ugyanazzal a lendülettel.

Szóval azt akarom mondani, hogy kezdem sejteni, hogy Ron mire gondolt amikor ezeket a szavakat használta, és miért annyira életbevágó, hogy minden kulcsszóról fogalmi megértésed legyen. És mintha most mondatokat mondtam volna az outtech-el, tegyetek Ti is így! :)

 

Vásárolj Duncan Shelley könyveket!

Ismerd meg az Angyalok életét!