Leültem a 2 órás méterkonfrontálást

emeter.jpgDe hogyan!!! Megdupláztam a problémát és 4 órát ültem flunk nélkül!!! 2 óránál kaptam egy passzt, majd mondtam hogy csinálom még egy kicsit, 3 óránál is kaptam egy passzt, és aztán elmentek ebédelni, de mondom akkor már üljük le a 4 órát! :) 9 óra 5 perctől 13 óra 10 percig ültem, abból legalább 2-2,5 óra pislogásmentes is volt!

Tegnap reggel 9-től csináltam 6-ig, az elején még 40 percig bírtam bealvás nélkül. Az utolsó unitba már fél percenként bealudtam, nagyon érdekes mert ott az óra az e-méteren és néztem és aztán hirtelen észrevettem, hogy aludtam és ahogy ránéztem az órára még mindig ugyanazt a percet mutatta. 

És ráadásul már a tegnap előtti napokban is volt pár unit amikor bepróbálkoztam, de legjobb esetben sem értem el az 1 órát sem. És 24-én voltam utoljára úgy több időbe, de erről a gyakorlatról nagyon meglógtam és vasárnaponként jöttem be 1 max 1,5 unitra. Na és tegnap már úgy éreztem, hogy ez lehetetlen küldetés és egyre szarabbul megy, mondta is egy illető aki segített szótisztázásban, hogy valószínű nem lapos a TR0-ám, és kérni kell, hogy újra csinálhassam a pro TR-t. Igazán nem lettem lelkesebb a hírtől, meg szerencsére nem ő volt a sup, és ugye a TR-ek azok nem processzek, szóval nem is tudom mire gondolt itt ezzel a lapos dologgal...

Mindenesetre kaptam olyan tanácsot, hogy nemcsak 1x kell kialudni magam, meg vitaminok, meg az este amikor hazajöttem ránéztem arra, hogy jé milyen alacsony tónuson voltam. És itt Sthillben voltam ugye tavaly augusztusban épp, és a pro TR-t itt paszolta le az RTC és a Letisának (gyakorlati sup) volt egy olyan mondata, amit azóta is elsőkörbe jegyzek, mivel az eddigi tanulmányaim teljesen alátámasztják: AZ ALACSONY TÓNUS AZ ETIKA. És mondom valle és ezt nem vettem észre egész nap... :) Na mondom majd holnap megmutatom a világnak! :)

És a drillbe az van leírva, hogy nem szabad anatennek lenni. Szóval ha anaten vagyok akkor etikátlan vagyok. Na akkor berakjuk az etikánkat. Frankón lealudtam a 8 órámat, tripla vitamint vettem be, 500 b1-et és elkezdtem, az első órában furcsamód nem jött az álmosság, és itt döntöttem el, hogy milyen frankó lesz, ha nem 2 órát, hanem 4 órát leülök. És teljesen letisztult a kép és az ideális kényelmes konfrontálás vette kezdetét. Érzékeltem mindent: a súlyokat, hangszíneket, milyen magasról jön a hang, a szekrények milyen nyomással nehezednek a padlóra, a mellettem ülő csajszinak aki épp 19-es drillt csinálja, milyen konsziderációja van épp, és miért nem kap azonnali readeket, miközben csak a métert néztem és le nem vettem volna a tekintetem róla semmi pénzért! Élveztem és játszottam azzal ami még 1 napja velem játszott! Elmondtam, csak hogy tudjátok! :)