Pro TR nyereség

Hol kezdjem. Asszem onnan kell kezdenem, hogy elkezdtem az Életenergia Forrása könyv és előadás tanfolyamot és az utolsó cd-éknél felfordult a világ. A második egységnél kezdődött, valamit felismertem, aztán megint és aztán... Tudjátok jött felém egy áramlás, egy olyan amit nem szerettem és 4 óra hosszán keresztül egy olyan dolgot csináltam ezzel a dologgal... délután 2-től 6-ig terjedt.... Igen, és hétfő volt, a múlt hétfő volt. De érdekes nem is volt olyan régen. Hmm... Szóval valamit megváltoztattam ebben az áramlásban és aztán beültem a tanfolyamterembe fél 7-től és a következő oldalon épp azt írta le Ron amit csináltam. Nagyon érdekes mert ebben a részben pont azt kéri Ron, hogyha kipróbálnánk...És aztán tovább olvastam és az optimális sebességről írt, és ez nagyon betalált. Voltam már gyorsabb is mint az optimális, de voltam lassabb is és talán az utóbbi fordult elő az utóbbi időben gyakrabban.

11-ig tanultam és akkor kiderült, hogy megszerezték a repjegyem árát Londonba és meg is van a jegyem. Ennyire még nem volta kp nélkül, de mindössze 5 ezer Ft volt a bankszámlámon és valutában volt 5 fontom, 10 euróm, 200 dán koronám meg 300 svéd koronám. Tudjátok ilyen vész-vész tartalék. Nem szeretem a pénzt költeni ezért inkább kölcsön adtam az összes pénzem és így valahogy pénz nélkül oldom meg.

A lényeg, hogy így egész éjszaka tanultam másnap bementem fél 12-re és fél 2-re le is zártam majd irány a reptér és este már a pro TR-re routingoltam. Tudjátok 2007-ben kezdtem el a pro TR-t akkor eljutottam a TR4-ig, majd aztán vissza a TR0-ig és el a TR2-ig majd ott vissza az OTTR0-ig majd újra a gyurmát is, voltam hamis adat lefejtésen, szótisztázáson, minden fajtán aztán kvalon, etikán... de valahogy nem akart menni a történet. Aztán közben megcsináltam pár alapok tanfolyamot, meg az Etika Specet és javult valamit a kilátás, de olyan érzésem volt, hogy ezt itt az életben nem csinálom meg. És láttam más "jó" példát is akik szintén elakadtak, szóval úgy láttam hogy én is ahhoz a csoporthoz tartozom. :) Szóval felismertem, hogy itt aztán nem fogom megcsinálni, ez egy erős posztulátum volt, szóval más helyen kellene megcsinálni. Már próbálkoztam azelőtti évben is, hogy át lehetne-e vinne Kopiba, majd Sthillbe is kérdeztem, de mivel training awardból csináltam, így "nem" volt a válasz.

Na már az is mókás, ahogy felismertem hogy ezt a stopot is szépen én raktam oda. Hálás köszönet Jessica-nak és Anitának akik ugye épp toborozni jártak Mo-on és valami szerencse folytán úgy döntöttek, hogy segítenek nekem és elintézték, hogy a training award-osan is átjöhetek, és hogy valaki kifizesse a repjegyemet és hogy legyen szállásom és kajám. Na most amikor Magyarországon az orgban a pénzügyön kinyomtatták a számlát ismertem fel, hogy semmi nyoma annak, hogy én ezt training awardból csináltam, tehát a kérdés volt out! :)

És amint megjöttem Erdős Andi megnézte az ellenőrzőlapomat és ahogy mondta, hogy  megnézzük milyen a TR4-ed és aztán csinálunk egy videópaszt még este. Picit más a realitás itt, de ahogy mondta teljesen hihető volt és egyben hihetetlen, hogy ezt meg tudom csinálni. Be is húztam 1-2 etika ciklust és így nem mehettem tanfolyamra sem, de valahogy rendeződött hétvégére az univerzum és visszamehettem tanulni. Olyan edzőim voltak akik észrevették a kommciklusom hiányzó részeit. De a gyakorlati Sup volt a CSÚCS, úgy hívják Leticia (Letisa) egy francia hölgy 26 éves és 10 éve van a sea orgban és 9 éve gyakorlati sup. Olyan TR-jei vannak és olyan szinten lát mindent és pontosan tudja, hogy mit kell csinálni és mi a következő lépés és hol van az MU-d és miért nem megy be a TR0-ád és...

Volt egy pont amikor valami megváltozott. Tudjátok ott voltam 2.6-on, érdeklődésem elvesztve és nem hittem el, hogy ezek a fiatal csajok (16 éves volt az az edzőm aki level 3-as és rajzolni sem lehet barátságosabb arcot) bármit is tudnak velem kezdeni. Szóval ezt mondta ez a Sup egy ponton, hogy az alacsony tónus az etika kérdés. És felismertem, hogy vazze tényleg itt vagyok leragadva és ezt én okozom. Én döntöm el, hogy milyen tónuson vagyok. Na jó érthető, mert elvesztettem szerelmemet meg kedvemet meg igazságtalanság és ... De valóban én döntöm el, hogy hol vagyok és csináltam 15 lábas hangulatdrillt-t is korábban, ahol a haldoklástól a lelkesedésig végig kell menni a tónusokon és tudom, hogy én választok. 

És először 1 óra hosszán keresztül kellett lelkesen a "Do birds fly" kérdést megválaszoltatnom és originációt kezelnem. És az elején egyszerűen nem találtam a tónust, már a torkom megfájdult, de még mindig "Flunk" "Flunk" "Flunk" volt, már majdnem sírtam amikor rájöttem, hogy ajaj ez tényleg nem az a tónus. :) Majd beültünk az esti unitba egy külön helységbe Leticia csak engem felügyelt egész unit alatt, és csak engem edzettetett, és 2.5 majd 2.6, 2.8, 2.9, 3.0, 3.3, 3.5, 4.0-ás tónuson kellett csinálnom a TR4-et. Nagyon durva volt. Tudod amikor kényelmesen csinálom 2.5-ön és egy lelkes originációt unalmon lenyugtázom, woow az a kontraszt és felismertem, hogy valójában elég gyakran megtettem ezt. Tudod az életbe nem is tűnik fel, csak ha már ark-törés van, hogy valami történt. De ott, balle hihetetlen és tudod be kellett raknom a TR0-át, mivel nem tudtam abba hagyni a röhögést mer annyira irreálisan frankó volt ez a kép a kacajhoz. És tudod unalmon kell csinálnod, ami egy maszk és nyomod és megismétled a kérdést és bármit mond te ugyanúgy folytatod. Tudod ez egy TR0 maszk, de ez nem TR0...

Volt egy olyan edzőm aki level 4-es végzett és idejött és eddig a pro TR-jére kapta meg az RTC paszt. És utána jött egy másik edző (level 3-as) aki minden egyes lépését itt Sthill-be csinálta (mindegyiket RTC passzal) és a kommjuk ég és föld volt. Nagyon jó volt a level 4-es, de a level 3-as (pedig 1 szinttel lejjebb van) sokkal jobb volt, abban a pillanatban kiszúrta ha valami nem volt benn a kommciklusban. Szóval ezek a Sthillben képzett auditorok brilliánsok.

A fordulópont az volt amikor észrevettem, hogy itt fejlődök és valóban olyan dolgokat tanulok ami hasznos az életemhez és már nem érdekelt a videópassz csak csináltam és csináltam és amit mondtak megcsináltam. Emlékszem arra az edzői tanácsra amit a passzos videó megelőzött, amikor azt mondta hogy ne bólintsak és ne önedzek és a teljes figyelmem rajta legyen. De mondom azt hogy csinálom meg, hogy ne bólintsak és ne figyeljek magamra, mivel akkor lehet hogy bólintani fogok. Azt mondta, hogy én csak csináljam majd ő figyeli. És kb. 3x visszatekertük mer valamit elrontottam és a 4. jó volt, tényleg őt figyeltem és tudtam, hogy tudom.

 És másnap reggel mondták, hogy videópassz lett és nem volt akkora öröm, mint azelőtti nap amikor leküzdöttem a 2.6-os maszkomat. Mivel a boldogság az akadályok leküzdése és ott értem el valami olyat, ami most már mindörökre az enyém! :)

És a Leticia azt mondta, hogy a pro TR nagy változást hoz az ember életébe, a felsőbb szintű TR megint egy nagy változást hoz, aztán a metering után teljesen más ember leszel!

Tehát eladta nekem és tényleg visszajött a reményem, hogy meglehet csinálni a bal oldalt és koauditba a jobbat. Ez volt az eredeti posztulátumom!

Ha el vagy akadva, szólj! Lehet, hogy lehet valamit tenni ezzel kapcsolatban! :)

És bónuszként, most épp tanulok egy kis tanfolyamot és valamit nem értettem és próbáltam tisztázni, de olyan érzésem volt hogy le kell tennem a testemet egy kicsit aludni, mer nagyon álmos vagyok. És, mondom hát ez TR0 és abban pillanatban nyoma veszett az összes fáradságomnak... És úgy begyorsultam, hogy fele idő alatt le is zártam a tanfolyamot! :)