Igazad van

Aláírást gyűjtök Veszprémben és ahol tavaly az 1 óra alatt összegyűjtött maximumot hoztam, most valami miatt kevésbé írják alá és olyan kritikusnak érzem magam, meg neheztelőnek, de azért csinálom.

 

És arra gondolok, hogy akik aláírják azok az én ügyfeleim és nekik valahogyan igazuknak kell, hogy legyen. De hát nem írni alá a drogmentességért az ugye nem annyira… És egyszercsak úgy döntök, hogy nagyobb tiszteletet adok és megértem azokat is akik nem írják alá. És épp egy busz állt bent és megkérdezem a sofőrt, hogy aláírná-e és azt mondja nem, mert tavaly is a 8-ason olyan dugó volt miattunk és… És mondta és mondta, és valóban nagyon dühös volt, én meg néztem és felvettem a nézőpontját, hogy ő egy buszsofőr és az a dolga, hogy időben hazaszállítsa az utasokat, és ha mi fentartottuk akkor nem tudta időben teljesíteni. És megértettem és mondtam neki, hogy elnézést kérek a társaim nevében is, ez tényleg nem oké, és mondtam neki hogy azért elfogad-e egy szórólapot, és azt mondta igen, mert a céllal egyetért. És utána akik ott voltak a busznál mindenki aláírta. Egyszerűen kisimult minden.

 

Nagyon érdekes azóta nem volt gondom egyetlen „ügyfél”-el sem, volt aki azt mondta ingerülten, hogy „ne haragudjon én nem írom alá” és erre nagy kedvvel, hogy én haragudnék, nem vagyok én olyan és mosolyogtam, mire ő is mosolygott, miközben a barátnője aláírta. Volt olyan - Győrben volt -  buszpályaudvar és egy busz állt bent, kérdezem a sofőrt, hogy aláírná, mondja hogy igen, kérdezem hogy mikor indul mondja, hogy 05-kor, ránézek az órámra még van 4 perc, mondom addig megkérdezhetném a többieket is, mondja hogy persze. És végigmentem a buszon, nem nagyon volt kérdés, hogy aláírják-e. Volt egy mogorva úr aki szintén aláírta, és amikor mentem volna lefelé, megkérdezi, hogy van erre Önnek engedélye, á mondom dehogy van, és elnézést és minden jót, kezet fogok a sofőrrel és megyek tovább. Nem mondtam a mogorva úrnak – akinek volános kabátja volt – hogy, hát a sofőr megengedte, meg hogy a drogmentességért mégis azért átléphetők a szabályok, mivel az én igazamat hangoztattam volna, amire mi szükség, ugye…

 

Szóval úgy tűnik, mintha könnyebb lenne elérni, hogy igazuk van, minthogy meggyőzni őket a Te igazadról...

 

Megdöbbentő könyvek!

 

Ha csalódsz a dealerekben...

 

És ha szurkolsz nekünk!