Nyereség AO felügyelésből

A Koppenhágai haladó szervezetről van szó. Az "A" mint Advanced az "O" pedig mint Organization, csak hogy tudjad... :)

Szóval szerdánként szoktam bejárni egy 2 órás időtartamra tanulni az alapokat, most már a hihetetlen Faktoroknál járok, hogy ott én miket olvasok...

Na de a főnyereség a 7 órás névsorolvasás után jött, amikor a sup megkérdezte, olyan halk unott tónuson, hogy "hogy vagytok" - egyébként ezt is remekül csinálja, mer valamikor szándékosan nem kérdezi meg, csak egy erős "start"-al elindul történet, valamikor meg teljesen váratlan tónuson kommunikálja. És most a válasz nem volt megfelelő ezért "Stand up!" és "5 times jump", szóval ugrálni kellett.

Na most még előtte a névsorolvasás előtt én teljesen a terem másik végén bóklásztam és megkért, hogy üljek le. Nem nagyon volt kedvem leülni, de valami istenadta szerencsés sugallat miatt, hát mondom végülis leülök ide a gyurmaasztalhoz, úgyis azzal kezdem. És valahogy nem éreztem egyébként jól magam, valami nagyon gagyi szörpöt ittam és mondom biztos attól vagyok rosszul. Zöld színű rá volt írva, hogy sport meg 1:11, na mondom ezt kipróbálom, hát nem kellett vóna...

Na de jött az ugrálás, na mondom ugráljunk hátha helyre mozgok, és ugrálunk és az előttem levő asztalnál a csajszi - nagy szótár előtte - ő meg sem moccan. A sup a nevén szólítja "Alyssa 5 times jump!", de a csajszi mondja ő teljesen jól van, készen a tanulásra, a sup megismétli, majd a csajszi bizonygatja hogy ő tényleg jól van, majd a sup "Go to Ethics!" és ebben a pillanatban nekem leesett a dolog. Húúú....

Szóval nekem már volt párszor ebből problémám, illetve annak aki fegyelmezni próbált és rájöttem, hogy ha van egy tér és ott van egy főnök akkor a főnök kérését nem teljesíteni az etikátlanság. Most eszembe jutott a Maraton Sosival ott is párszor meccseltünk, meg pár supnak is okoztam konfrontálósabb pillanatokat. De ez most így nagyon helyre rakott, semmi perc alatt beraktam az etikámat és úgy a jelenbe jöttem, hogy az összes szörpös rosszullét is elmúlt... :)

Szóval így kezdődik egy unit itt Dániában az AO-ban és tényleg élmény itt tanulni. Olyan kompetensek, hogy felülmúlhatatlan, semmi többlet kommot nem tesznek bele, csak annyit ami épp kell.

Most így elmondom nektek - de köztünk maradjon -, hogy nem mindig használom 100%-osan a tanulási techet. Na most azt veszem észre, hogy egyre nagyobb kedvem van, hogy ezt a szokásomat megváltoztassam, mert kezdem észre venni a dev-t jelenséget. És például ma is kaptam egy kis ízelítőt, hogyha nem vagy lelkes ugyehogyugye akkor átsiklottál barátom egy meg nem értett szón (MU-n).

Azt csinálom egyébként, hogy állandóan leértékelem a kíváncsiságomat, mer az most nem kell ide és haladjunk csináljunk sok pontot. És épp a a Nelson admirális-t néztem meg hátul a szójegyzékben, de mondom kit érdekel hogy ki volt ez a fazon, de hát meg kell nézni ugye a meg nem értett szavakat, na tegyük. Megnézem, jól van vmi parancsnok és a végén ott van, hogy a szobra Londonban a Trafalgar Squeare-en megtalálható. Na mondom hol lehet ez a Trafalgar, de hát itt van Londonban elég nekünk ennyi mennyünk tovább.

2 oldal elolvasása után érzem, hogy ajaj nem nagyon áll össze itt valami, elkezdeném demózni de mondom inkább nézzünk MU-t, egy fiatal sup épp arra jár, nézi mit csinálok a kezemmel és látja, hogy MU-t keresek és mosolyog és biztat a tekintetével. Hát mondom ja, de mi lehet itt az MU, nem értem az egészet, de a szavakat értem, és mondom mit tisztáztam legutóbb és á a Nelson-t nézzük csak meg, hát igen itt van ez a Trafalgar ezt nem tudom hogy igazán..., vagyis nem láttam még és szólok a supnak. És azon gondolkodok, hogy tényleg ez okozná azt, hogy az egészet nem értem... és a sup elővette az iphone-ját és megmutatta a képet, meg a szobrot és woow elmúlt az ásítás és újra kedvem volt folytatni.

Majd később megismétlődött egy másik szóval és tényleg ilyen kis szöszenetek meg tudnak állítani. És barátaim a tanulási tech működik, MINDIG!

Van még egy másik példám is erre, ami igazán mutatja a dev-t-t, és ami a doingnessel is összefügg, de azt még konfrontálom egy picit és majd leírom! :)

És van itt egy röpke kérdőív, ezt töltsd ki légyszi ha még nem tetted megi! Mindössze 4 kérdésre kell válaszolni abból az első kettő a nemedre és az életkorodra vonatkozik. A következő pedig, hogy melyik írást tegyem meg.

Ez főleg azért fontos, hogy tudjam mennyien olvastok! :)

Egyébként ITT látható az eddigi eredmény!