Gyurmaasztal

Újra kellett csinálni a gyurmaasztali auditálást és nem kaptam arra választ, hogy meddig kell csinálni, kezdtük az elején és már ott ahogy elolvastam a gyurmademó és a gyurmamegjelenítés definícióját, rájöttem hogy ezek között van különbség és gyanús, hogy én gyurmademóztam a múltkor. :)

Csináltuk az azelőtti hétvégén, meg talán még 1 hétvégével korábban is, szóval mintha ez a 3. hétvége lett volna. Péntek szombaton járunk, és szombati nap 3/4 6 és még 15 perc van hátra és nyereséget kellene írnom, de csak ott ülök és semmi nem jut eszembe.

Épp az akcióciklust gyurmáztam ki már az X-edik körbe és valóban döntöttem úgy, hogy ha nem jön semmi, megyek tovább és nem erőltetem itt a dolgot, ha valaminek jönnie kell akkor úgy is jön. De mondom azé jó volna már lezárni legalább ezt a részt, és még alig vagyunk az 1/3-án tehát valamit jó volna tenni. És képzeljétek el megpróbáltam visszaemlékezni, hogy amikor 3 éve csináltuk vajon mit írhattam ide? És ebben a pillanatban bejött az egész esemény, nemcsak hogy szó betű szerint vissza jött minden, hanem a hang tónusát ahogy Andris mondja, hogy csináljatok odanyúlás és visszahúzódást erre a részre az is bejött. Az egész koncepció, ahogy rájöttem, de most ahogy írom az is beugrott amikor én auditáltam a Ferit, és hogy ő hogyan jött rá erre és mit és hogyan mondott, pedig az is volt vagy 2 éve! :)

Egyébként megdöbbentő volt újra tapasztalni ugyanazt a nyereséget mint amit 3 évvel ezelőtt átéltem. Teljesen jelenbe jöttem, leírtam és leírtam azt is a végére, hogy vajon most mi történik. És jött a Krisztián elolvasta a nyereséget, mosolygott és mondta hogy csináljatok odanyúlást visszahúzódást erre a részre. Wow mondom működik, van remény az időnyomon, képes vagyok emlékezni a nyereségekre is! Szóval ha valamit tudsz arra vissza is tudsz emlékezni.

De a sluszpoén, hogy mikor mondtam hogy jól vagyok ezzel a gyurmával teljesen frankó, odahozta Krisztián a könyvet és az utolsó oldalnál nyitotta ki, hogy "Gratulálok lezártad a gyurmaasztali auditálást". :)

Szóval ennyit az akcióciklusokról, ezt jól megértettük. Egyébként az a durva felismerés, hogy nem tudsz elb..ni valamit, egyszerüen újra neki kell fogni, tehát szimpla TR3 az egész élet. Egyszerűen csak újra csinálni kell tanulva az előző hibából és vajon sikerül-e? Érted, mintha soha nem próbáltad volna meg korábban, de egyébként így is van ha nem jött össze akkor még nem sikerült, és új időegységbe megcsinálni frankón.

És ez a felismerés, már az időnél is meg volt, amikor vmikor 2004 környékén az Emberi Elmén voltam, és felismertem hogy nincs olyan hogy idő, szóval nem tudsz elb..ni dolgokat, csak szimpla mulasztásod van és ennyi. Bármikor újrakezdhetsz jól, szóval van remény!

Szóval csak csináljátok és bízzatok magatokban és a TECH-ben, működni fog!