Kritikamentes Új Évet!

Visszatartásmentes Új Év kívánság ötlet volt a korábbi, de tovább mentem a láncon és a kritika az látványosabb, szóval tán jobban kommunikál.

Kép0443.jpgNézzük mik történtek ez évben. Az év első 5 hónapját Dániában töltöttem, és kilapátoltam a napi 2 tonna citromot és márciusban a 2. dinamikámon egy terminál úgy döntött, hogy nem dolgozik tovább a visszatartásomon és a citromokkal ő is távozik. Ez dicséretes volt tőle. Dániában történt még, hogy lezártam a PDC-t, a Faktorokat és a Phonixet. Aztán hazajöttem Budapestre egy 2 hónapra és lezártam a maradék 2 tanfolyamot és én lettem a 101. Teljes Alapok záró.

Aztán elkezdtem a Játszmák kongresszust és közben találtam egy gyöngyszemet aki játszópajtás lett a 2. dinamikán. Valami jót tehettem előző életemben, hogy egy ilyen lény megvárt engem és én lettem AZ, ami Ő nekem! Kezdenek működésbe lépni a félelmeim! :)

Kép2146.jpgAztán augusztusban elmentem Floridába és kaptam egy sech csekket és megnyúltak a határaim. Hazajöttem 4 napra Pestre, majd eljöttem Sthillbe felépítettük az IAS sátrat és folytattam a métering tanfolyamot, ahol lezártam a 2 órás konfrontálást.

Majd novemberbe eljöttem Angliából Új Zélandra - már mióta terveztem, hogy a telet olyan helyen kellene tölteni ahol nyár van, de kellettek az Alapok :) - és most is itt vagyok épp, és itt már Újév hajnali 6 van és ez a napfelkelte gyönyörű itt, teljesen olyan mint Dániában a napnyugta és milyen érdekes, most ott valóban ilyesmi történhet.


És most év végére pedig kijött a Bosszú mestere, ami a nagy kedvencem Duncan Shelleytől.

Egyébként ez volt az első szilveszterem amit átaludtam. Mióta vártam erre a pillanatra, tudjátok vannak ezek a közmegegyezések és néha olyan jó lesz..ni ezeket! :)

IMG_4560.JPGElőbb épp limonádét ettem. Tudjátok van citromfa, de van limonádéfa is, meg narancsfa, még soha nem ettem fáról narancsot, itt meg ezen a tanyán rengeteg van belőlük. És a limonádé a kedvencem, ezt ki kell próbálnotok, fantasztikus íze van!

Szóval kritika, mikor is történik ez? Mikor közölsz tényeket és mikor kritizálsz? Érdekes a sech csekken volt egy olyan kérdés, hogy leértékel-e valaki vagy kaptam-e leértékelést. És a Bubka ugrott be és mondom, hát ő ezt professzionálisan csinálta és mosolyogtam, mert már nem volt rám hatással, de tényleg megcsodáltam a "techjét",  és hogy akkor ezt nem vettem észre teljesen. És kaptam egy programot, ahol erre a kérdésre is volt egy pont, ahol el kellett olvasni az önelemzésből a "leértékelés" részt - ezt olvassátok el, hihetetlen, főleg ha már tapasztaltál ilyet - és mondom wooow ez bámulatos, szóró szóra ezt csinálta. És csinálnom kellett egy demót, ahol bemutatom hogyan kezelem a Bubka fajtákat. És magában a kérdés volt sokkoló, "fajta" én meg azt hittem, hogy egy valódi kommunikációs pont volt...

Na most amit előbb leírtam az vajon kritika volt-e? Vajon kritizáljuk-e mi a pszichiátriát? Nem, ezek tények és el kell mondanunk, hogy van egy fajtája az emberiségnek ami nem értünk dolgozik. 

De hogyan veszed észre, hogy épp kritizálsz vagy tényeket mondasz? Hát úgy, hogy érzel-e haragot közben. Van-e ezen miszemóciód. Ha van, akkor meg tudod találni a pici ártó tettedet e mögött és ha megvan akkor el is múlt a haragod. Adok rá egy példát.

HPIM1167.JPGUgye itt Új-Zélandon Tonynak újítjuk fel a házát - ami egyébként 5 ezer négyzetméteres területen van, saját erdő, dombok, völgyek, birkák vannak a területen és olyan panoráma, ahol Mordor hegyeit látod és más házat vagy ilyesmit nem, és 400 m magasan fekszik, és így 5 fokkal hidegebb van mint Napierben - és egy reggel Tony akart velünk beszélni, de csak a Rikit küldtem el épp restauráltam a Lounge-ba a 90 éves cicomás mennyezetet és Riki jött, hogy délbe készen kell lennünk ezzel. Hát ez esélytelen volt és dühös is lettem rá egyből, hogy ezt miért nem nekem mondja. Hát később kiderült azért nem mondta, mert én nem mentem oda hozzá reggel. :)

Na de épp egy kis asztalt festettem le, mivel vártam hogy a glettelés megszáradjon és jött a Tony és mondja, hogy ezzel ne foglalkozzak, mer nem kell és csak az idő megy vele. És nagyon pipa lettem, és mondom ez egy 5 percet tart - és valóban ez tény volt és ennyi ideig tartott - és ez nekem kell a szobámba. És mondja, hogy de miért nem kérdezem meg. Hát mondom tegnap megkérdeztem és rendben volt - és még ez is tényleg így volt, szóval még ez is tény volt.

De mivel dühös voltam, elhívott és mondta hogy több komm-ra van szükségünk és tisztáztuk a dolgot és rendben volt neki, hogy ezt csinálom, de közben felismertem hogy az előző nap viszont nem kérdeztem meg, hogy a szekrényt amin min. 2 órát dolgoztam és az is a szobámba kellett, hogy az rendben van-e. Na és amikor erre ránéztem akkor múlt el a harag belőlem. És ez is rendben volt neki, szóval valóban a kérdés volt elfelejtve én meg elvétve az ő kérdésével.

tó.jpg

Aztán volt egy másik, ahol van egy ilyen befektetéses kölcsönpénzem, és azt kommunikálta a srác, hogy azt valahonnan máshonnan fogom megkapni, mert ő nem tudja. És ezen nagyon bedühődtem és kellett egy nap, mire felismertem a forrását. 10 éve felvettem kölcsönt és egy befektetésszerű dologra adtam, és mondom ha nem jön be, akkor egyszerűen nem fizetem vissza a banknak és úgy sincs a nevemen semmi, szóval nem tudnak ártani. És így is történt, de amikor anyámat elkezdte hívogatni a bank, akkor megváltoztattam ezt a nézőpontomat és kifizettem őket 1 hét alatt. És így egyébként meg tudtam változtatni a befektetők nézőpontját is.

Szóval az Új évre azt kívánom nektek, hogy legyen módotok limonádéfáról enni és kritikusmentesnek lenni!

BUÉK!

blog.jpg