PTS/SP és a Sec Check


eze.jpgJöttünk, láttunk, győztünk! 3 hétre jöttem haza, hogy megcsináljam eme 2 akcióciklust és a PTS/SP 160 órára (4 hét teljes időben), a Sec Check 3-4 intenzívre volt becsülve. De amikor a GAT II és a Szikla egyesül akkor létrejön a felezési idő! :) 71 óra volt a PTS/SP, kevesebb mint 2 intenzív a Sec Check.

Csináltam a régi PTS/SP-t 2007-ben, és megcsináltam az Etika Specet is 2009-ben, és úgy gondoltam hogy elég jó vagyok... Tévedtem. Év végén jöttem haza egy 2 hétre, hogy megcsináljam az STH-t és 1 hétig PTS-kedtem és utána indultunk el. Ott megfogadtam, hogy a köv lépésem a PTS/SP lesz. Egyébként a Tanulói Kalapnak köszönhetően a gyengélkedő statomat sikerült a fellegekbe felvinni és megcsináltam a Highest Ever Week-et is a cég történetébe, szóval irigylésre méltó pozícióm lett itt a németeknél, vagyis az angoloknál de aki a Tanulói kalapot végezte az tudja, hogy germánok voltak mindketten :)

commen.jpgAz új PTS/SP nagyon jól van felépítve, időrendi sorrendbe vannak a ref-ek és nagyon átjön, ahogy Ron is megszenvedte ezt a PTS állapotot és ahogy a megfoghatatlant megnevezi, és mire az SP megnevezés létrejön, már 2 megnevezésen túl vagyunk. És 66-ig vannak a refek és mint tudjuk 67-ben alakította meg a Sea Orgot, ami választ ad arra, hogyan kezeljünk elnyomó csoportokat.

Egyébként képzeljétek el, most ahogy jöttem vissza, a főnököm jött ki értem a reptérre. Egy végtelenül szociális srác és megkaptam a választ arra, hogy hogyan lehet valaki ennyire szociális. Amikor az IAS sátorépítést csináltuk 2012-ben, volt ott két srác, aki az SO-ba született és élvezet volt hallgatni, ahogy meséltek a kezdetekről (termelés, termelés, termelés majd mozi). Tehát ők nagyon tudják, hogy a csere tartja kívül a bankot. És mondták, hogy kimentek a wogba, de annyira nem jött be nekik és visszajöttek és egy fickó maradt csak kint, egy Dan nevezetű figura. És összeállt, hogy ezt a nevet már hallottam, mivel a főnökömet is Dan-nek hívják és ez ugyanaz a Dan aki az SO-ba született.

sez.jpgBelegondoltam, hogy vallle, hogyan tudod kikerülni ezt a gyerekkori PTS-séget. Kis tested van, aztán adják a pszichiátriai szereket, majd drogokat és mire ott vagy, hogy valamit kezdhetnél, már annyira ködös vagy, hogy nem ismered fel a Szcientológia szimbólumot. És megtudtam, hogy a törvények miatt nem működőképes jelenleg ez az SO-ba születés. Valóban sebezhető ez a terület. Szóval egyelőre koncentráljunk a jelenre!


A legelső alkalom amikor leültem a PTS/SP tanfolyamhoz, ha csak az az 1 adat lett volna ami átjön már megérte volna a sztorit: a tónusskála filmhez tartozó szójegyzékből olvastam el a 40-es tónus meghatározását, és ez teljesen megdöbbentett. Egyből értettem hogyan kell csinálni. És nagyon kapóra jött, mert épp a Sec Check beroutingon voltam és volt egy PTS kezelésem. És teljes szándékkal azon voltam, hogy kezeljem, más nem létezett, de le kellett ordítanom a fejét az elején, hogy a jelenbe jöjjek és reális legyek neki, de aztán már simán működött! :)

emeze.jpgSzóval nagyon könnyedén, gyorsan meg lehet csinálni a tanfolyamot és teljesen a részeddé válik a tech. Eme techhel könnyen meg tudod figyelni az elnyomás legkisebb morzsáját is, és ránézel és már az is elég a tónusemelkedéshez, ha csak a motivátor oldalát látod...

És akkor pont idekapcsolódik a Sec Check, mivel itt pedig a Te oldaladat veszed nagyító alá! Annyira nyilvánvaló most már még jobban számomra amikor "elvétődök", bocs ha nem érted mire gondolok, de képzetté kell válnod ahhoz, hogy megértsd ezeket a dolgokat. Ha képzettség nélkül megyek ebbe a sec checkbe biztos vagyok benne, hogy a 3-4 intenzív kellett volna, de lehet hogy több is.

De egy érdekes nyereség volt pl, hogy rájöttem, annak a mechanizmusára, hogy miért fájdult meg olyan gyakran a fülem gyerekkoromban. Egyszerűen nem akartam meghallani bizonyos dolgokat. Na most az a durva, hogy nem is néztem rá konkrét eseményre, csak megjegyzésképpen tettem oda egy másik mechanizmusból következtetve - amihez konkrét események párosultak. És mi lett az eredmény? Jöttem a repülővel és vártam a bekapcsolódást a fel- és leszállásnál amikor a nyomáskülönbség történik. Ilyenkor eléggé megszokott fájdulni a fülem, de most nyoma veszett a fájdalomnak! :)

Válj képzetté!

ARC,

Szikla